Σειρά μαθημάτων με θεμα Μανατζμεντ και μαρκετινγκ αγροτικών προιόντων και τροφίμων ξεκινά ο Ομιλος με σκοπό την γνώση της σύνδεσης και τις σχέσεις του αγροτικού τομέα με τον κλάδο τροφίμων
4-6/4/12 Αιθουσα ΚΕΠΙΣ Ωρα 16.00-17.00 μμ
4-6/4/12 Αιθουσα ΚΕΠΙΣ Ωρα 16.00-17.00 μμ
- Οργάνωση επιχείρησης παραγωγής αγροτικών προϊόντων & τροφίμων: Στρατηγικός σχεδιασμός/ Business Plan, Οργάνωση αρχείων, Καθιέρωση στόχων, SWOT Analysis, Προγραμματισμός παραγωγής, Ανθρώπινοι πόροι, Χρηματοοικονομικά.
- Μάρκετινγκ: Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ, Συμπεριφορά καταναλωτή, Διατροφικές προτιμήσεις, Σχεδιασμός Μάρκετινγκ, Έρευνα Αγοράς, Τμηματοποίηση αγοράς & Life Style, Βιομηχανική Αγορά & χαρακτηριστικά βιομηχανικών αγοραστών, Το προϊόν (Commodity marketing, Μίγμα προϊόντος, Γραμμές προϊόντων, Branding, Τοπικά προϊόντα, Τυπικά προϊοντα και προϊόντα Γεωγραφικής ένδειξης, Προϊόντα ετικέτας ποιότητας), Διασφάλιση ποιότητας, Η τιμή, Πώληση, Διανομή (Η διανομή γενικά, Κανάλια εμπορίας γεωργικών προϊόντων, Συμβολαιακή γεωργία, απευθείας πώληση από τον αγρό, μεσίτες αγρού, σημεία κι αγορές συγκέντρωσης, χονδρική πώληση & δημοπρατήρια, έμποροι & αγορές λιανικής, υπηρεσίες εστίασης, εξαγωγές), Προώθηση (εταιρική εικόνα, διαφήμιση, δημοσιότητα, εκδηλώσεις κι επιδείξεις, ΜΜΕ), Ηλεκτρονικό εμπόριο.
- Ειδικά θέματα Μάρκετινγκ: Βιολογικά προϊόντα (Βιολογική γεωργία & κτηνοτροφία, Προδιαγραφές παραγωγής βιολογικών προϊόντων, Τρόποι διάθεσης βιολογικών προϊόντων, Διαφήμιση/ Προώθηση βιολογικών προϊόντων, Τιμολογιακή πολιτική, Ανταγωνισμός & μερίδια αγοράς), Η Γαστρονομία σαν εργαλείο μάρκετινγκ, Προτάσεις για γαστρονομικές ενέργειες μάρκετινγκ προς εμπόρους & παραγωγούς, Οίνος & οινοτουρισμός (χαρακτηριστικά, στρατηγικές συμμαχίες, οι δρόμοι του κρασιού, μίγμα μάρκετινγκ οίνου).
- Αειφόρος Γεωργία: Αειφορία, Οικοσυστήματα, Οικολογία, Καλές πρακτικές παραγωγής, Γεωργία ακρίβειας, Βιολογική παραγωγή, Διαχείριση παρασίτων.
- Διαφοροποίηση: Διοίκηση αλλαγής & Καινοτομία, Διαχείριση Κινδύνων, Διαφοροποίηση (διαφοροποίηση γεωργικών προϊόντων κι επιχειρήσεων, προστιθέμενη αξία), Η διαδικασία διαφοροποίησης.
- Ομάδες παραγωγών: Τι είναι ομάδα παραγωγών, Ανάπτυξη ομάδας παραγωγών, Διοίκηση ομάδας παραγωγών, Υποστήριξη αγροτών από αγρότες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου